Färg på handskar

Centaur

Trådstartare
Tänke köpa mig ett par nya ridhandskar, mina läderhandskar från John Whitaker (såå snygga!) börjar bli ganska så slitna. Vill ha ett par tunna att ha nu på sommaren. Har spanat in Roeckl, dom verkar jättebra. Men frågan är vilken färg jag ska ta??

Har svart dressyrutrustning, brun hopputr. Rider dock mest dressyr nu. Lär ju bli väldigt varmt med svarta handskar på sommaren, men vita blir ju så skitiga... :p vet att det går att maskintvätta dom, men blir dom helt rena igen?? Eller ska man ta typ bruna eller så? Vilka färger finns dom i egt?

Sv: Färg på handskar

jag har ett par Svarta Roeckl,,, hitentills jätte nöjd eftersom ag hatar att rida med handskar men dessa är helt ok.. känns nästan som sladrigt ormskin

Jag har ett par svarta roeckl, Meredith Michaels Beerbaum står det på dom så jag antar att det är modellen. Funkar bra även om det är varmt :)

jag har;
svarta Kyra K
bruna rsg? :crazy: har stulat dom av mamma, fruktansvärt snygga
svarta roeckl

alla är tunna o sköna, används året om.

de finns i gråa och créme färgade oxå =)

jag har haft flera stycken kan dock säga att dom créme färgade aldrig blev samma färg igen.. så de går inte bort så mkt i tvätten iaf inte på mina.
har svarta nu! lätt de bästa hanskarna! så sköna!

Jag har ett par ljusa. De är bra men de blir inte riktigt rena vid maskintvätt

Jag har svarta och bruna Roeckl Light and Grip, både sommar och vinter. Jättebra handskar! Man får supergrepp om tyglarna. Men kan ändå glida lätt med dem. Bekväma och ganska svala på sommaren.

Liknande trådar

Småbarn Sen sonen var ungefär 2,5 år har kläder varit ett enormt issue här hemma. Började med att han inte ville ha på sig nya kläder som han... 24 25 26
Svar
503
· Visningar
38 448
Utrustning Jag ska till Ullared på söndag och är i behov av två par SUPERBRA handskar. Jag behöver ett par att ha till vintern och ett par till...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: Inka-90
·
Utrustning Här kommer ett i-landsproblem. Efter mycket spanande, längtande och rotande i plånboken så har jag äntligen beslutat mig för att... 2
Svar
26
· Visningar
3 183
Senast: tuaphua
·
Utrustning Har inte så mycket att göra utan sitter och klurar på färg och modell på träns och lädergrimma till denna fröken. Tänkte shoppa lite...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka