S
Sirisiri
På både datorn och sambon! Han lyckas alltid få in en massa virus i datorn och när han ska sanera den kraschar den... Han är helt dataokunnig. Vi har en ny dator som funkade jättebra förut! Det totalkraschade förut och den var inlämnad till support i över två veckor. Sen lovade min käre sambo mig att sluta ladda hem grejer från internet. Hur länge höll det?? Igår skulle han ladda hem en brandvägg och så vips! Han påstår att han har sanerat igen, men..
Nu funkar ingenting!!!!!! Skulle installera digitalkameran igen och det går inte... Det program som öppnar sig om man vill redigera "mina bilder" finns inte längre, utan bilden öppnas i paint. Går ju inte att ändra bilden där!!
Jag blir helt galen!!!!!!! Jag brukar aldrig bli arg på datorer, men nu är jag vansinnig eftersom det uppenbarligen är fel på den!
Snälla, ge en desperat själ tips hur man får en sambo att sluta krångla med allt...............
Nu funkar ingenting!!!!!! Skulle installera digitalkameran igen och det går inte... Det program som öppnar sig om man vill redigera "mina bilder" finns inte längre, utan bilden öppnas i paint. Går ju inte att ändra bilden där!!
Jag blir helt galen!!!!!!! Jag brukar aldrig bli arg på datorer, men nu är jag vansinnig eftersom det uppenbarligen är fel på den!
Snälla, ge en desperat själ tips hur man får en sambo att sluta krångla med allt...............