Får man tävla ? :O

S

sunny93

Hej !
vet inte om detta är en självklar fråga , men kollar iafl .

Jag har löst licens för en klubb i västra götaland , och vill nu starta en regional tävlig nere i skåne . får man detta , eller får man bara tävla inom regionen? :confused:
tacksam för svar:laugh:

Sv: Får man tävla ? :O

det beror på vilken licens du har. om du löste lokallicens får du starta lokala tävlingar i hela sverige. om du löste junior/seniorlicens får du starta lokal - nationell i hela sverige.
lycka till:laugh:

okej , jag har regional, juniorlicnes. så om jag har fattat rätt . så får jag tävla i hela sverige med denna ?:laugh:
tack för svar :D

ja precis, du får tävla i hela sverige :)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka