Får man göra såhär ?

U

UnderOath

Får man förhindra pappan till sitt barn att träffa sin dotter?

Bli gravid och inte säga till pappan han han ska bli far förens två veckor innan ungen ska födas, borde de inte kolla sånt hos barnmorskan när det rör sig om väldigt unga människor? Att alla är informerade?

Borde man inte göra ett dna test i alla fall där man inte är säker på vem som verkligen är pappan?
 
Sv: Får man göra såhär ?

Nej, det får man naturligtvis inte göra.

Det är otroligt ruttet mot pappan och emot barnet. Och kommer inte att fungera i längden. För att få något underhållsbidrag så måste pappan vara känd ( i den mån det går att få reda på vem det är).
 
Sv: Får man göra såhär ?

På det du skriver förutsätter jag att föräldrarna inte bor ihop.

Gör de inte det har den utpekade fadern rätt att begära dna-test innan han skriver under faderskapsbekräftelsen.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är gravid och borde ju börja förbereda mig inför nedkomsten.. MEN, jag är "ensam", pappan till barnet har valt att packa väskan och...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 003
Senast: Milosari
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 763
Senast: Milosari
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Manji
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 878
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp