Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det fortfarande varmt så man nästan mår dåligt, men fuktigt är det. Får köra lite extra fläkt så man får mer luftombyte.Det är kallt på morgonen och tvätten tar två dagar att torka.
Jag bor i Ög hur är det hos er?
Absolut får man det, i din situationDet är kallt på morgonen och tvätten tar två dagar att torka.
Avfuktare annars kanske? Vi har inget behov av värme ännu, men fuktigt är det!Det är kallt på morgonen och tvätten tar två dagar att torka.
Ög?Det är kallt på morgonen och tvätten tar två dagar att torka.
Haha.. Ja östra Götaland kom upp i mitt huvud..Östergötland kanske!
Myggfönster? Det är i alla fall vår räddning även om det mesta av myggen verkar ha gett upp nu.Börjar kännas kallt om jag sitter och kollar TV i soffan men för varmt i sovrummet och inte kan jag öppna fönstret pga myggjävlarna.
Jag har tillverkat jättefina myggfönster men i år har de bara användts bara några dagar.Myggfönster? Det är i alla fall vår räddning även om det mesta av myggen verkar ha gett upp nu.
Det jag hade förstörde mamma när hon hade låst sig ute och klättrade in genom fönstret, hon hade glömt bort att det fanns reservnyckel hos grannen. Sen har jag aldrig gjort något nytt för jag brukar kunna ha fönstret på glänt utan att mygg kommit in eller katter smitit ut. Längtar faktiskt efter lägre temperaturer nu.Myggfönster? Det är i alla fall vår räddning även om det mesta av myggen verkar ha gett upp nu.
Jag renoverar dem varje år och ibland får man häfta ihop/skruva ihop ett nytt.Det jag hade förstörde mamma när hon hade låst sig ute och klättrade in genom fönstret, hon hade glömt bort att det fanns reservnyckel hos grannen. Sen har jag aldrig gjort något nytt för jag brukar kunna ha fönstret på glänt utan att mygg kommit in eller katter smitit ut. Längtar faktiskt efter lägre temperaturer nu.