Får jag tävla?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare bugzilady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 761
B

bugzilady

Har dykt upp lite problem... Har tävling fre-sön i helgen. Och tävling nästa söndag (3e oktober). Hästens vaccination går ut den 2a Oktober. Får vara med på tävlingen den 3e oktober om jag vaccinerar henne söndagen innan? Räknas det som 6 eller 7 dagar..?:confused:

Sv: Får jag tävla?

Har dykt upp lite problem... Har tävling fre-sön i helgen. Och tävling nästa söndag (3e oktober). Hästens vaccination går ut den 2a Oktober. Får vara med på tävlingen den 3e oktober om jag vaccinerar henne söndagen innan? Räknas det som 6 eller 7 dagar..?:confused:

Reglerna är i år ändrade så nu gäller senast 5 dagar innan tävling så ja du får starta.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
765
Senast: tara
·
Hästvård Vi var ner i fredags till ridhuset och löshoppade små kryss, hästen river först ett hinder, sen hoppar hon nästa och när hon landar är...
Svar
16
· Visningar
1 283
Senast: Fibusen
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under... 2
Svar
24
· Visningar
3 486
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Dölehästen