Ja det är jag med på men jag har förstått det som att IR hästar inte får så höga blodsockervärden, vilket kanske kan vara lite förvirrande.Men EMS på häst har stora likheter med förstadierna till diabetes typ 2 på människa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är jag med på men jag har förstått det som att IR hästar inte får så höga blodsockervärden, vilket kanske kan vara lite förvirrande.Men EMS på häst har stora likheter med förstadierna till diabetes typ 2 på människa.
Vissa har kvar mediciner från tidigare behandlingar. Det var därför jag skrev som jag skrev. Du anar inte hur mycket vissa "självmedicinerar" :s Ta det jätte försiktigt med hästen och be vet. kolla på det så fort som möjligt så kan ni säkert häva fången fort utan att det blir några värre katastrofer. Jag håller tummarna att det inte förvärras!@a1agnlju
Nä självklart sätter jag inte in det själv.
Men har inte kontaktat vet denna gången då han hade så lite problem utav det.
Min tanke var att ringa på måndag och självklart tidigare om läget försämras.
Men ingen tvekan om att det är fång som är problemet tyvärr.
Men kanske ska ringa ändå men känns ju inte aktuellt att sätta in butta när han redan blivit bättre utan.
@Forest Autumn @bettysmatte
Hur hade ni gjort?