Fång igen...jag ger upp!

Sv: Fång igen...jag ger upp!

Hade samma problem förra gången hon hade fång att det inte ville ge med sig i ena hoven, den gången var det vänster.
Hon gick då på finadyne, och sen på butta....men inget hjälpte då heller. När hon kom ner till klinik så bytte vi till metacam och då tog det.
Därför fick hon metacam denna gången oxå...men nu verkar inte det vilja hjälpa. Barar bekymmer....:cry:

Ska prata med vet ikväll...se hur vi ska gå vidare.
 
Sv: Fång igen...jag ger upp!

Tack...blev att åka till klinik, ska dit på måndag!
Få se om det är pga någon föränding i hoven eftersom det inte vill ge sig.

Jobbigt det här...
 
Sv: Fång igen...jag ger upp!

Jag lider med er och hoppas på att det inte är någon förädnring i hoven.

Min svarade bra på finadyne första gången han fick fång, men andra gången funkande det inte alls och vi fisk sätta i butta, som hjälpte mycket bättre.

Tänkte bara säga att det är inte alltid det som hjälpte första gången som är bäst andra gången - fråga mig inte varför.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 525
Senast: Stereo
·
Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 707
Senast: CaisaCax
·
Hästvård Först och främst vill jag säga att veterinär är inkopplad och jag väntar på svar från blodprov. Men hon var ganska osäker på vad vi ska...
Svar
18
· Visningar
3 835
Senast: Pallen
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 410
Senast: WSLPZF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp