Fan också...

Skogstrollet

Trådstartare
Sitter och slösurfar lite på jobbet (lugnt idag) och snubblar över en helt bedårande schnauzertik på 1,5 år som söker fodervärd.

Faller pladask för alla foton och beskrivningen på henne...

Har varit intresserad av schnauzer (och många andra raser för den delen) länge (ej dvärg eller riesen), tycker det verkar vara en passande hund för mig.

Men ska ju inte ha en hund till. Inte än iaf.

:crazy:

Jag vill bo på LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDET och vara hemmaFRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....!

Helt meningslös tråd, jag vet.

Sv: Fan också...

Åhhh Schnauzers är ju helt bedårande goa..

Själv sitter jag redan och planerar hund nr 2, hund nr 1 har knappt slutat med blöja ;)

Ja visst är de fina?

Jag planerar också för hund nr 2 trots att jag bara haft Loka några månader ännu. Men det var ju inte tänkt att ske riktigt ännu...

Ack dessa frestelser!! *tar mig för pannan*

Och jag sitter och planerar hund nr3, tycker tydligen inte att det räcker med 2 vild djur i samma ålder?! :D

Jag vill också bo på landet med en massa hundar! Eller iallafall en till. Tyvärr bor jag i en två i en stad som måste vara landets skogglesaste kommun. Hittar man en träddunge inom 3 mils avstånd kan man ge sig katten på att ett eller av flera av följande gäller:

naturreservat= förbud mot lösa hundar
förbjudet att ha sin hund i skogen (for no obvious reason)
30 000 människor i skogen så folk springer över varandra

Alltså helt omöjligt att lägga spår o dyl eller öht ha hunden lös...

Jag hemnet-porrsurfar dagligen billiga skogsbelägna hus på landet...

Åh du hjälper ju inte till nu precis...!?! :devil:

Plats är inte problemet, det är främst ekonomin och tiden.

Får man infoga en liten länk till den underbara hunden tro...?

Hehe. När jag postade tråden så satt jag faktiskt och tvekade i hela fyra sekunder först. "Nä, Gnistan kommer bergis att skutta in och övertala mig att ta hunden och sen sitter jag där...." Men äh, vafan. Jag skulle ju överleva det med! :p

(Nu väntar jag bara på att Mrs S kommer in och pushar lite för den förträffliga bekvämligheten det innebär att leva med trimras. )

Ring dom.. jag skulle ha sett det som ett tecken.. :angel:

KL

*ARRRGH*

(Jag har redan funderat på att ringa och om inte annat ge en komplimang för den fina hunden. Och kanske fråga lite... :angel:)

Liknande trådar

Hundhälsa Känner mig alltid som en dålig hundägare, trots att jag försöker göra det bästa. Det finns alltid sämre och bättre hundägare, mitt mål...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 656
Övr. Hund Veterinärbesöket på torsdag är avgörande, men vad som går att gå på nu ser det tyvärr ut som greyhoundtiken fått problem med sin artros...
2
Svar
25
· Visningar
2 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka