Fälttävlansmänniskor i Växjö

Z

zzz

Finns det någon här som rider fälttävlan och som bor i/omkring Växjö? Jag är sugen på att börja så smått med fälttävlan igen och vill veta vad det finns för banor att träna på? Verkar vara tunt med det. Vart åker ni annars och tränar?

Sv: Fälttävlansmänniskor i Växjö

jag bor i kalmar.. enda terräng banan är ju på Udden..

Ah där har jag tävlat en del på ponny... funderade på att åka dit och träna men de träningarna jag hittade som låg på hemsidan var typ nu. Får väl hålla utkik om det kommer nåt mer senare i vår.

Tyvärr finns det inget här.. närmsta är ju kalmar =( tråkigt eftersom min häst och jag gärna hade sysslat med det..

Växjö ligger ju inte så långt från mig (bor utanför vetlanda) och här finns ju sofia andler som har en terrängbana..

Liknande trådar

Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
943
Senast: ufot
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
832
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18