fälttävlansläger irland

quintess

Trådstartare
Jag är inne på att åka på ett fälttävlansläger till Irland eller liknande och vill nu ha massor av tips och ideér om bra ställen. Har ni själva varit iväg, var och hur var det?
Vad bör man tänka på, för att få ut mest möjliga av detta?
Jag rider själv fälttävlan på debutantnivå/lättnivå och vill ha mer tips och ideér inför kommande tävlingssäsong. Därför är det viktigt att komma till ett givande träningsläger och inte ett "pröva på fälttävlanläger" :grin:

Så tips och ideér om var man bör vända sig eller var ni själva har varit och kan rekomendera mottages tacksamt! :bump:

Sv: fälttävlansläger irland

Hej :) Jag tävlar i samma klass som dig, nämligen debutant. Jag har varit på lite olika- irland, gottland, skåne mm! Och det mest ultimata ridlägret var Hofors- själv har jag inte varit där men min kompis säger att det var bra! -hon har varit med på samma läger som jag- och det är bättre säger hon, och jag måste säga att hon utvecklades massor där! Så nu tänker jag åka dit. Titta på http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=284185 om du vill veta mer!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag och en kompis har fått möjligheten att åka på utlandspraktik (kommer gå åk 3 på hästlinje) i höst och vi vill åka till Irland...
Svar
0
· Visningar
523
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 633
Senast: super
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 563
Kropp & Själ Efter att ha hållit oss hemma hela sommaren börjar det nu krypa i oss och vi vill åka iväg lite. Bor ungefär tre timmar från Åre så...
Svar
13
· Visningar
930
Senast: Brassneck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka