Jag tycker det såg fint utVet inte om jag hinner lära mig rida dressyr med så kort varsel![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det såg fint utVet inte om jag hinner lära mig rida dressyr med så kort varsel![]()
Nån som har tips för när man tycker hindren är stora? Jag har precis byggt ett bord med maxmått för 80-klass men är osäker på om jag kommer våga hoppa det självOch det är ändå lägsta klassen som finns
Kortare hinder känns ok med 80-90, men just bord känns gigantiska
Visa bifogad fil 166010
Vet inte om jag hinner lära mig rida dressyr med så kort varsel![]()
Alltså jag har nästan svårare för banhoppningshinderBygg upp en oxer med banhoppningshinder bredvid i samma höjd och bredd så kommer du se hur " litet" hindret egentligen är. Det är ju massiva och därmed ser det större ut. Jag brukar tänka så när jag går banan och något ser stort ut
Alltså jag har nästan svårare för banhoppningshinderMåste väl öva mer på långa oxrar också
![]()
Vad har du för skillnad på pulvermanngrav och coffin?Förutom ovan blev det en pulvermangrav, sunken road och coffin. Nu håller jag på med en liten trappa med 2 steg och långa avstånd.
Var tvungen att gräva för så mkt hinder för att vildsvinen hade pajat hela fältet och någon traktor hade kört upp spår så vi använde massorna för att jämna ut skadorna. Annars hade vi fått ta dit jord så blev ju bättre och billigare såhär.![]()
Det kan jag inte hellerMan får ju rida lätt i traven![]()
Vad har du för skillnad på pulvermanngrav och coffin?
Mvh,
Lady_S