Fälttävlans ponnyerna 2007

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Mammi

Hörde att Lady Vanessa är såld till hopp-ryttare. Varför får vi inte ha kvar dom fina fälttävlans ponnyerna inom fälttävlan ? Det ser tomt ut inför nästa års EM. :bump: Vet ni några ponnyekipage som satsar på EM.et nästa år ? och var kommer ponnyfälttävlans EM:et att gå ?

Sv: Fälttävlans ponnyerna 2007

Det finns alla fall flera personer som säkert vill vara med på EMet.
Om man tittar på resultaten från SMet så är det flera med åldern inne. Det fanns ju också den där nordiska cupen i fälttävlan som gick samtidigt som EM i år där man valde ut ryttare som visat bra resultat.

jag vet en väldigt duktig tjej med en duktig ponny som gå ruppi msv nästa år. planen var o göra de i år i mantorp menpga skolresa så blev de inte så.

Dock tror jag inte dom är klara för EM nästa år.

Jag låser denna tråden.
Anledningen är att vi inte vill ha diskusioner om enskilda personer, deras chanser till att komma med i landslag, vem som har köpt vilken häst osv. Det är en sak att diskutera seniorlandslag, dem kan jag se som offentliga personer och där tillåter jga en viss diskussion så länge det inte blir påhopp, när det gäller ponny, juniorer och young rider vill jag däremot inte ha dessa diskussioner alls.

MVH
Tulip, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 267
Senast: sorbifolia
·
Hästvård Hej på er, behöver lite tankar och erfarenheter. Sålde ett d-ponnysto i maj, 6 år gammal. Vid försäljningen var ponnyn fullt igång...
Svar
4
· Visningar
1 282
Senast: valley
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har sen länge haft ett intresse att vilja bli uppfödare, men känner nu att jag vill öka min kunskap och se vad ni som kanske...
2
Svar
24
· Visningar
3 098
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar