Italienskfödd?o ryttaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Italienskfödd?o ryttaren?
får leta upp föräldrarna...Italienskfödd?
Nu står det i alla fall under review på henne.Colett borde blivit stoppad.
Får man verkligen piska och driva på det där sättet? Såg inte bra ut.Colett borde blivit stoppad.
Inga straffpoäng om man rider snabbare än optimaltiden i stjärnklasser, gäller även nationellt här i Sverige. I debutant och lätt klass får man rida 15 sek snabbare än optimaltiden utan att få straffpoäng.Får man straffpoäng om man är X antal sekunder snabbare än idealtiden eller är det bara om man är långsammare? Känns som att de flesta varit en bra bit över men jag kan ha missat lite också.
Mvh dressyrryttaren som kollar med skräckblandad förtjusning
Någon gång hade de Viktoria Carlebäck men det kan ha varit årtionden sen.
Viktoria kommenterade EM i Punchestown med Christer Ulfbåge och det var typ på 90-talet.Gunilla Fredriksson kommenterade mellan 2013-2017
Så Carlebäck torde varit innan dess för Lars C började vm 2018 tror jag
Lars C tror jag aldrig kommenterat ihop med Anna-Maria faktiskt
Gunilla Fredriksson kommenterade mellan 2013-2017
Så Carlebäck torde varit innan dess för Lars C började vm 2018 tror jag
Lars C tror jag aldrig kommenterat ihop med Anna-Maria faktiskt
Fast jag är rätt säker på att Viktoria gjorde ett gästspel över nåt OS? Kanske det tom var London? Hon var fantastiskt bra! Rolig och kunnig!Viktoria kommenterade EM i Punchestown med Christer Ulfbåge och det var typ på 90-talet.
Nä, 2003 säger en snabb googling, Linda tog silver.
Det kan hon absolut ha gjort, jag minns bara Punchestown för det var första gången och det har ju hittills inte varit aktuellt med en fast post iom att hon fortfarande är aktiv.Fast jag är rätt säker på att Viktoria gjorde ett gästspel över nåt OS? Kanske det tom var London? Hon var fantastiskt bra! Rolig och kunnig!
Det minns jag också.Fast jag är rätt säker på att Viktoria gjorde ett gästspel över nåt OS? Kanske det tom var London? Hon var fantastiskt bra! Rolig och kunnig!
Ja, jag insåg samma sak när jag fastnade i den tråden - det måste varit då hon dök upp!@LenaH Alltså jag bara älskar det här inlägget från den gamla tråden: "Men kan SVT-reportern sluta säga Ostholt som om det handlade om en jävla hushållsost??" Tror det var i denna veva som en viss AMF introducerades för ridsportpubliken.