Fälttävlans bilder!

Sv: Fälttävlans bilder!

Här är bilder från Willes och mitt livs andra träning. Bilderna är tagna från filmer, så därför kan de vara lite suddiga!
Framhoppningshindret var alldeles för lågt ;)
HPIM4867_0001.jpg

Första lilla stockhindret
Från andra hållet
Precis hoppat trappan nerför
Trappan uppför
Trappan nerför
Trappan uppför igen
Trav i vattnet
Graven på snedden
Sista hindret i en coffin
Parkbänk
Parkbänk igen

Inte världens snyggaste språng kanske, men vi är ju fortfarande blåbär :D

Förutom de sista bilderna på parkbänken hade jag nog vågat hoppa samtliga med min prilliga pålla:bump: :D :bump:
Än finns det hopp för mig också Jag lovar att jag ska bifoga bilder när jag väl kommer iväg på träning.
Antagligen kommer ni skratta er fördärvade :o men det bjuder jag på:D

Apo - för tillfället hopprädd

Visst är det Bränntomt ni är på?
Där var jag i somras o skuttade fälttävlanshinder :)
Var också uppe till Ponny-Sm:et o glodde på fina ponnys :)
I röda stugan till höger i coffeinbilden har jag bott :D

Klart du vågar hoppa dem! :) Det var skitkul! Och bänken var inte alls farlig, visst, jag var lite skraj för hur hästen skulle reagera, men ramade man bara in honom fint så skuttade han över!

Japp det var på Bränntomt! :D Jättefin bana verkligen! Särskilt nere i dalen där trappan och vattnet var! Många hinder var iofs ponnyhinder, i coffin så var det ponnyavstånd t ex, min stora älg fick ta pyttesteg :p

men blä på dig vilken läcker häst du hade då! :eek:

fast den du springer runt med nu är inte heller helt fel :love:

Haha ja de där är min stjärna.
D ponny som jag köpte som 6 åring, hon fyllde 16 i torsdags och står fortfarande i mitt stall :love:
Har två avkommor till henne oxå men platsbristen gör att jag inte kan ta fler föl just nu.
En otrolig tiger i terrängen , bangade inte för nånting. Gick lag sm 2000 med bettibets som lagledare ;) och SM 2001 i bollnäs.

Här är en bild på mig och min häst Erox när vi provar att hoppa fälttävlan första gången för honom :D

CIMG1218.jpg

kl

har några bilder från en FT-träning förra veckan på mig och ponnyn. Vi är dock helt gröna :D

19714768.jpg

19714772.jpg

Hehe, jodå, va ganska långt ner, men hon är bombsäker i terrengen, så det går bra (och ner kommer man alltid ;) )
Tacktack!

Första bilderna, första träningen på min pärla. Ursäkta sitsen:o
Men vatten var ingen favorit och det krävdes bara lite övertalning så hoppade hon, när man minst anade det, och så stort du inte hade tänkt dig. :D
terrng2.jpg

Terrng.jpg

tervatten.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 426
  • Artikel Artikel
Hästnyheter De har nyss anlänt till Frankrike, Sara Algotsson Ostholt och Dynamite Jack, som ska starta EM i fälttävlan senare i veckan. Det blir...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 753
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?
  • Tråden för spår