Fälttävlans bilder!

M

Monny

Här tycker jag att vi ska lägga upp fälttävlans bilder på er och eran polle ;) Här kommer mitt bidrag, det är från Udden, lägger 05 för linda och sara Algotsson.
1151015.jpg

Sv: Fälttävlans bilder!

Vad fina vårbilder :) har också hoppade de hinder som finns på bilderna.

Vad roligt det ser ut :d
Jag blir så avundsjuk, min häst har blivit opererad i knät och har en skada på ett ligamentfäste (fråga mig inte hur hon har lyckats med det :smirk: ). Om jag har tur kommer jag väl kunna hoppa terräng med henne i början av juni :(

Kommer säkert kunna hoppa några andra hästar sen men just nu blir det inte mycket hoppning ens på vanliga hinder. *Deppig*

Lägger in lite bilder från första gångerna jag hoppade terräng med henne :)
Bild034.jpg

Bild036.jpg

http://i21.photobucket.com/albums/b268/Nyrelski/Maja/IMGP2268.jpg
Vi är på väg ner :D
http://i21.photobucket.com/albums/b268/Nyrelski/Maja/IMGP2269.jpg

Höhö, jag är ingen erfaren fältryttare precis, menn kan bidra lite för att få igång tråden ändå.
Från när jag var jätteliten och var på något fälttävlansläger:

santossandravatten.jpg

santostrappa2.jpg

;)

Vad tråkigt med din häst, hoppas hon tillfrisknar snart. Visst såg det härligt ut. Han var ganska sur för två avtrillningar, men såhär dagen efter är han nöjd.

Vad avundsjuk jag blir! :devil: Jag tävlade fälttävlan med min fjording förut, men har blivit tvungen att lägga ridningen på hyllan ett tag för högskolestudier. Hoppas dock på ett enormt välbetalt jobb så jag kan köpa stor gård med ridhus, paddockar, stora fina stall och naturligtvis en terrängbana. Man kan ju alltid drömma iaf...:angel:

Her er meg å min ponni Fox Boy på feltritts stevne på Sørum i Lillestrøm i juni 2005(Norge)
Feltritt

Oj, dig såg jag nog när du tränade där.
Råkar vara min hemmaklubb :p Läcker häst du har!

Nelliz_Benni skrev:
Här är en bild på Molinna! Ni känner säkert igen henne från alla trådar syrran (Gabby_Ossi) har lagt in henne på ;)
Det är ju inte jag som rider då :d

vpuwas.jpg

Du ve väll att jag e grymmt avensjuk på dig som ahr en sån OTROLIG fin häst :love: :d

grymt sugen ja blir! :d har själv bara varit me på terrängtävling 2 ggr, alltså bara själva terrängen, ingen dressyr el hoppning. men de va kul! ska försöka ta de dära fälttävlans kortet man måste ha så ja kan börja tävla :bump:

Jaaa det ser GRYMT roligt ut, o gud va alla e dutkiga med sina duktiga hästar :) själv får ja inte tävla fältävlan för mamma :mad: *morr* men ja får väll börja när jag e 18, ja brukar hoppa över nedfallna träd osv o det e SUPER kul..får hålla mig till banhoppninegn så länge hehe

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 426
  • Artikel Artikel
Hästnyheter De har nyss anlänt till Frankrike, Sara Algotsson Ostholt och Dynamite Jack, som ska starta EM i fälttävlan senare i veckan. Det blir...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 753
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?
  • Tråden för spår