Fälttävlan !

P

Pinocc

Tycker fältävlan är det häftigaste som finns :-D .
Har tyvärr aldrig ridit en "riktig" bana. Själv är jag lite feg och är rädd att hästen ska skada sig på de fasta hinderna (har inte någon kvalificerad "hopphäst").
Jag skulle vilja veta mera om fälttävlan och jätte gärna se bilder:-D
Avgudar er som tävlar i fälttävlan och överhuvudtaget rider banorna som finns:bow:
Visa gärna bilder, klipp osv :)

Sv: Fälttävlan !

Tycker fältävlan är det häftigaste som finns :-D .
Har tyvärr aldrig ridit en "riktig" bana. Själv är jag lite feg och är rädd att hästen ska skada sig på de fasta hinderna (har inte någon kvalificerad "hopphäst").
Jag skulle vilja veta mera om fälttävlan och jätte gärna se bilder:-D
Avgudar er som tävlar i fälttävlan och överhuvudtaget rider banorna som finns:bow:
Visa gärna bilder, klipp osv :)

Det är bara att söka runt här på FT-forumet så tror jag du hittar både bilder och info ;):D

Måste bara säja att jag helt håller med. :bow:
Fälttävlan är astufft! :D
Fast själv vågar jag inte rida det .. :angel:

Håller med dig till tusen, det är så sjukt cooolt!!!!!! :D vill sj börja med fälttävlan men får se ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 166
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Bison
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 549
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar