Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag hade tänkt åka och titta på terrängen men orkar faktiskt inte köra en och en halv timma enkel väg för att titta på så få ekipage.
Jag har inte koll på de lite större tävlingarna men är det så att det även den här helgen krockar???
Nyss hemkommen efter en ganska kort arbetsdag.
I den ** terrängen startar imorn 10 ekipage, i den * 14 st. Katastrof egentligen. Tycker väldigt synd om arrangörerna, för det är en fin tävling. Ska dock bli kul att se terrängen, jag var glatt överraskad efter ha gått banan att man får till en så pass bra, rejäl bana på det "lilla" utrymme som det ändå känns som att det är.
Här uppe har vi just nu dessutom Hofors 4-5 aug, Enköping 11-12 aug (förutom LagSM) Botkyrka 25-26 aug (förutom Segersjö alltså), Norrköping 1-2 sept sen är det tomt... förutom samtidigt som Breeders då alltså
Här uppe har vi just nu dessutom Hofors 4-5 aug, Enköping 11-12 aug (förutom LagSM) Botkyrka 25-26 aug (förutom Segersjö alltså), Norrköping 1-2 sept sen är det tomt...
Och förresten räknade jag fel, det är bara 9 som startar ** i morn.
Och förresten räknade jag fel, det är bara 9 som startar ** i morn.
Den * hade 19 till start i dressyren, 4 st hade 5 ner eller fler & en åkte av = 14 till start i terrängen. I den ** var det 12 startande i dressyren, 2 st hade 5 ner och en hade 12 fel+25 tidsfel, vet inte om den blev utesluten eller valde att stryka sig = 9 till start i terrängen.
Den * startlistan till dressyren hade flera norrmän med, och de kom inte pga Norska Mästerskapen denna helgen.
Nej men Lag-SM förra helgen och SM för seniorer nästa helg. För en hel del innebär det att man väljer de två platserna.
Även om man kan tävla flera helger i rad någongång så håller det inte i längden.
Det är reklam
Men den 2* kan jag bara se 2 som hade för många fel. Densom ligger sist hade ju 12 fel + tidsfel = ok eller är jag fel på det?
Första gången det var tävlingar på galoppen försökte jag få till att galopptränarna skulle kunna få visa upp sina saluhästar för eventuella spekulanter men det fans tyvärr inget intresse då.