Fälttävlan på nätet?

the_connemara

Trådstartare
Har ni några bra/roliga/läsvärda/underhållande tips på hemsidor/bloggar/bra reportage osv om fälttävlan? Förutom detta forumet såklart :p

Jag gillar att läsa om typ allt som har med fälttävlan att göra på alla nivåer :D Kan vi inte dela med oss av inspirationskällor nu när det är fruset och trist i hela Sverige och säsongen närmar sig?

Får man förresten tipsa om bloggar (om det inte är ens egen)?

Sv: Fälttävlan på nätet?

HÄR finns alla resultat från engelska tävlingar. Bara att söka på häst eller ryttare i sökfunktionen. Kan man klicka sig runt ett bra tag ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 600
Senast: Mia_R
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 049
Senast: Åsa A
·
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar