Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som börjat skriva på inköpslista till Falsterbo? Själv ska jag se om jag hittar några snygga Mias schabrak till vettiga priser.
Aha, vet du när det brukar vara? Gillar de schabraken, perfekt passform!Det är bättre priser på Mias när hon har fabriksrensning ett par ggr per år - om du specifikt vill ha Mias
Aha, vet du när det brukar vara? Gillar de schabraken, perfekt passform!
Har hon varje år? Jag har för mig att det var 2 år mellan förra årets och gången innan. Hon brukar annonsera på Fejjan men, jag har inte sett något i år ännu.Det är bättre priser på Mias när hon har fabriksrensning ett par ggr per år - om du specifikt vill ha Mias
Jag såg någon annons i våras...Har hon varje år? Jag har för mig att det var 2 år mellan förra årets och gången innan. Hon brukar annonsera på Fejjan men, jag har inte sett något i år ännu.
Har hon varje år? Jag har för mig att det var 2 år mellan förra årets och gången innan. Hon brukar annonsera på Fejjan men, jag har inte sett något i år ännu.
Okej! Då har jag missat det grundlig... Min mor brukar ha stenkoll men, det har kanske inte varit i NT?Ja hon har minst en gång /år. Men som sagt- hon brukar inte marknadsföra sig så mycket utan går ut lokalt .
Jag har varit på dessa senaste 4 åren årligen och oftast har hon ytterligare en gång/år som jag inte åkt på .
Okej! Då har jag missat det grundlig... Min mor brukar ha stenkoll men, det har kanske inte varit i NT?
Super tack för infon! Bor som sagt inte kvar i Norrköping så jag har ingen koll längre än när hon annonserar på Fejjan. Men om du har lust så kan du kanske hojta till nästa gång hon har på PM?Nä alltså som sagt brukar hon inte annonsera det alls så särskilt annat än till närmaste vänner/stallen i omnejd med en lapp på tavlan typ . Så nej - det annonseras inte i NT .