Falsterbo, vad finns det i närheten för inte så hästintresserade?

Emiro

Trådstartare
Vi ska ned hela familjen i år och sonen som är 9 år rider förvisso men kommer nog tycka att det blir för mycket häst så vi tänkte sticka iväg någon av dagarna och göra något som annat som han tycker är kul. Har ni några tips? Han gillar allt som har en motor, lekland och djur bland annat.
 
Den blå planet ligger precis vid brofästet på andra sidan sundet, vet ingen som blivit besviken på det, self included.
Köpenhamn bjuder både på tivoli (dit kommer man direkt med tåget från Malmö) och zoo.
Vår dotter är visserligen bara 5 men kan gå på Malmö museum i evigheter, där finns ett minilekland också.
 
Den blå planet ligger precis vid brofästet på andra sidan sundet, vet ingen som blivit besviken på det, self included.
Köpenhamn bjuder både på tivoli (dit kommer man direkt med tåget från Malmö) och zoo.
Vår dotter är visserligen bara 5 men kan gå på Malmö museum i evigheter, där finns ett minilekland också.
Museum är mysigt och jag gillar Malmö. :)
 
Aldrig hört talas om, fick googla. :o
Det lät hur bra som helst, hur kan jag ha missat det? Lutar starkt åt Tosselilla. :up:
Om ni åker till Tosselilla är det inte långt att åka till Kiviks musteri. Kanske inte jättekul för ett barn men om han gillar kräm, saft och liknande kan ni ju köpa på er lite. Finns även fina badmöjligheter längs Hanöbukten om ni kör på ostsidan. Skånes djurpark ligger ganska mitt i Skåne och kan ju passeras på vägen.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 849
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 982
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 382
Senast: tuaphua
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 943
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp