Falsterbo - hur gööör man?

mirrorgirl

Trådstartare
Imorgon drar jag och en tjejkompis ner till Malmö för att gå på Falsterbo horse show på lördag. Hört från flera att det är världens fest, men vart då? Hur då?
Hur gör man? Ska man åka dit på dagen och sen hem å fixa sig å komma tillbaka, eller?

Känner mig helt clueless... :confused:

Hjälp?

Imorgon drar jag och en tjejkompis ner till Malmö för att gå på Falsterbo horse show på lördag. Hört från flera att det är världens fest, men vart då? Hur då?
Hur gör man? Ska man åka dit på dagen och sen hem å fixa sig å komma tillbaka, eller?

Känner mig helt clueless... :confused:

Hjälp?

Kanske är något av det här?
http://falsterbohorseshow.se/party-private-lounge-night-club-2/

Men jag skulle tro att man behöver förboka platser till det?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 941
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 118
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 211
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka