Faller ur på bete

Det känns onödigt att tycka synd om alla hästar som är ute mindre än 10h, många trivs med att ha det så och skulle må sämre av att vara utan sin box.

Där får vi nog enas om att tycka olika.... Men jag tycker också att omständigheterna spelar stor roll. Jag har tex hellre min häst på box nattetid, och i stor kuperad hage dagtid, än på en sunkig lösdrift dygnet runt. Dock är det min personliga övertygelse om att majoriteten av alla hästar mår bäst på lösdrift, när den är anpassad efter dem.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 745
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 453
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 491
Senast: Stereo
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 812
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp