Fálki frá Saudárkróki

Sv: Fálki frá Saudárkróki

Jag har funderat på att betäcka med honom. Men först om några år.
De bor inte så långt härifrån så för mej skulle det vara lätt att hälsa på och så. Dessutom har han en fin färg (:love:).
Jag som verkligen älskar pass, tkr att Falki är underbar, 9.5 för passen liksom, dessutom har mitt sto mkt pass också. Sen 9 för skritt är ju inte hller pjåkigt. :d;)

Jag har funderat på att betäcka med honom. Men först om några år.
De bor inte så långt härifrån så för mej skulle det vara lätt att hälsa på och så. Dessutom har han en fin färg (:love:).
Jag som verkligen älskar pass, tkr att Falki är underbar, 9.5 för passen liksom, dessutom har mitt sto mkt pass också. Sen 9 för skritt är ju inte hller pjåkigt. :d;)
Fálki och Jamila har flyttat till Barbro och Otto Bäckström i Falkenberg, om jag inte minns fel..
Och enligt hennes hemsida så betäcker han i Uppsala-trakten för tillfället :)

Fálki och Jamila har flyttat till Barbro och Otto Bäckström i Falkenberg, om jag inte minns fel..
Och enligt hennes hemsida så betäcker han i Uppsala-trakten för tillfället :)
Jo, jag läste det, men stog det inte att han betäckte hemma på gården i Hälsingland?
Men just nu spelar det ingen roll för mig, han kan ju lika gärna stå i Norge eller nå, då jag ska betäcka, isf kanske jag väljer en annan hingst, men helst vill jag nog ha Fálki! :d:love:

Jo, jag läste det, men stog det inte att han betäckte hemma på gården i Hälsingland?
Men just nu spelar det ingen roll för mig, han kan ju lika gärna stå i Norge eller nå, då jag ska betäcka, isf kanske jag väljer en annan hingst, men helst vill jag nog ha Fálki! :d:love:
Jo, i Hälsingland också, men bara fram till SM :idea:
Fálki är fin :p

Han betäcket här utanför Uppsala nu :angel: idag gick han med två ston för betäckning, ojoj vad han visade upp sig ^^ så *äkla fin

Senast ändrad:

Kan bjuda på en bild på han :D taget hos hans förra ägare Styrmir!
Synd att staketet är ivägen!
8312008.jpg

Jag har en tvååring efter Falki:angel: och det går två föl i hagen med honom som far:rofl:

Han är så vacker :love: Vill betäcka mitt sto med honom :d Men det får nog vänta några år!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix