skári_lukas
Trådstartare
Nån som har eller ska ta föl efter honom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fálki och Jamila har flyttat till Barbro och Otto Bäckström i Falkenberg, om jag inte minns fel..Jag har funderat på att betäcka med honom. Men först om några år.
De bor inte så långt härifrån så för mej skulle det vara lätt att hälsa på och så. Dessutom har han en fin färg ().
Jag som verkligen älskar pass, tkr att Falki är underbar, 9.5 för passen liksom, dessutom har mitt sto mkt pass också. Sen 9 för skritt är ju inte hller pjåkigt.
Jo, jag läste det, men stog det inte att han betäckte hemma på gården i Hälsingland?Fálki och Jamila har flyttat till Barbro och Otto Bäckström i Falkenberg, om jag inte minns fel..
Och enligt hennes hemsida så betäcker han i Uppsala-trakten för tillfället
Jo, i Hälsingland också, men bara fram till SMJo, jag läste det, men stog det inte att han betäckte hemma på gården i Hälsingland?
Men just nu spelar det ingen roll för mig, han kan ju lika gärna stå i Norge eller nå, då jag ska betäcka, isf kanske jag väljer en annan hingst, men helst vill jag nog ha Fálki!
Jo, i Hälsingland också, men bara fram till SM
Fálki är fin