Falkenberg

Sv: Falkenberg

Jag är rätt säker på att det kommer vara tävling där i juli, hade hästen uppstallad där i helgen, och då frågade dom mej om jag skulle komma dit och tävla hos dom i juli...Så dom är nog bara sega med proppen:)

Jag är rätt säker på att det kommer vara tävling där i juli, hade hästen uppstallad där i helgen, och då frågade dom mej om jag skulle komma dit och tävla hos dom i juli...Så dom är nog bara sega med proppen:)

Dom brukar vara sega.. :)

PS! Vi stod också där...

Det blir tävlingar, 90 och enstjärnigt. Proppen skulle komma ut i veckan.

Senast ändrad av en moderator:

Ahh jag hade ju också velat rida 1.00 m. Någon som vet hur deras internationella *-iga brukar vara? Den kan kanske ge en hint om hur svår banan kommer bli.

Nu har min besvikelse lagt sig lite och jag har bestämmt att den lilla får följa med iaf. Han är ju trots allt bara 5 och det kan ju vara kul för honom att skutta runt en deb. Om inte annat är det nyttigt för honom att sova borta.

eftersom det inte blir någon 1,00 i Trollhättan

Ja, jäkla skit! Precis som förra året :mad: :cry: Man läser på förbundet att det ska va 100-klass men icke sa nicke. Typiskt, hade verkligen velat rida lätt-klassen i Trollhättan! :cry: Och nu till råga på allt blir det samma med Falkenberg :( Men blir nog enstjärnigt för oss där ändå, hoppas vi! :)

Nu har min besvikelse lagt sig lite och jag har bestämmt att den lilla får följa med iaf. Han är ju trots allt bara 5 och det kan ju vara kul för honom att skutta runt en deb. Om inte annat är det nyttigt för honom att sova borta.

Äsch inte då! Du tar med honom bara för att du inte unnar oss vanliga dödliga en blågul rosett...;) :devil:

Äsch inte då! Du tar med honom bara för att du inte unnar oss vanliga dödliga en blågul rosett...;) :devil:

Äh jag kommer dit med min lille tysk så den blågula tar jag :rofl:

;)

Lite kuriosa så har han inte gjort en enda start på 1år efter sin fraktur så han lär nog vara en aning pigg och allmänt fjöntig :D

Kl...

Jag ska också åka dit. Hade velat rida 100 men får rida 90 istället.

Då verkar det bli många bukemänniskor där. :)

Är det bara jag som börjar bli irriterad på att det aldrig kommer någon propp??

Man börjar ju undra om det verkligen blir av och då vill man ju ha en chans att hinna göra om planen...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
97
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
195
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023