Fakta om min häst...

Molin

Trådstartare
Hej!

Jag har länge försökt hitta information och bilder på mitt travarsto (vbl) och hennes släkte, men utan större resultat.

Hon är e Smok'n Lantern u Irish Sea

Pappan hittar jag lite bilder på och lite halvfakta men inte så mycket.
Mamman hittar jag ingenting på förutom det lilla som står i travsport.

Mitt sto är Pernilla Index, hade gärna velat få lite bilder på henne som unghäst om det finns, ev bilder när hon sitter i vagn och dyligt.

Vet egentligen inte så mycket om hur det såg ut under hennes uppväxt, köpte henne som 3åring så innan det vet jag inte riktigt, ex ägare berättade lite men jag minns såklart inte så bra.

Så ni travarmänniskor, ni borde väl veta lite?
Kan ni hjälpa mig tro?

Vill skriva ihop ett litet stycke om henne och hennes släkte helt enkelt :)

Sv: Fakta om min häst...

Tack så mycket, det var den bilden jag hade en gång i tiden :)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 862
Hästvård Ja, som rubriken säger. Nån mer som har en häst/ponny som inte får ordentligt med vinterpäls. Min får i princip ingen alls. Den blir...
Svar
16
· Visningar
2 114
Senast: Masse
·
Avel Som är registrerad i tyskt avelsförbund? Jag har ju betäckt min häst, och när jag registrerade henne på språngrulla så kom en bild upp...
Svar
6
· Visningar
3 120
Senast: kopparberg
·
Trav Hejsan! Jag vet inte om kan får göra denna tråd, men jag skulle vilja veta om det finns någon här inne som har en del fakta om två...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka