• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Pettsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 152

Pettsson

Trådstartare
\"Faksen\"

Vill meddela er alla att efter mitt samtal med Jan-Olov idag har jag fått veta att han mår mycket bättre! Han sa att förhoppningsvis kommer han att få komma hem redan inom de närmsta dagarna :banana:
Känns så otroligt lättande, ville bara lugna er där ute som följt detta!

Re: \"Faksen\"

Tack för uppdateringen! Och vilken tur att det var så goda nyheter! :) Hade varit så fruktansvärt med en annan utgång..

Du kan ju tänak dig hur man rätt som det var pustade ut rejält efter att han sagt de rätta orden.. :crazy: Känns så underbart!

Då håller vi tummarna för att han fortsätter att återhämta sej...
:bow:

Läste i HT i dag att Faksen nu har fått komma hem till sitt stall och att han verkade glad. :D

Skönt! Har inte hunnit läsa den ännu. Är i Bollnäs på besök så jag har inte haft tillgång till HT.. :crazy: Men det är rätt bra att ha er som uppdaterar en när man inte an hitta det man söker själv! :idea:

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: cewe
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 203
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 296
Senast: Enya
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka