Facebook Messenger, lämnat gruppchattar

Yeah but

Trådstartare
Mina Google-skills är otillräckliga. Igår kväll fick jag notiser om att en vän/bekant hade lämnat flera gruppchattar som jag är med i. Vad kan ha hänt? Samlade observationer:
  • Samtliga gruppchattar hade varit inaktiva ganska länge
  • Samtliga gruppchattar inkluderade hens (f.d.?) partner
  • Varken vännen eller partnern har blockat mig
  • Tänkte gräva lite i frågan om "f.d." genom att söka på hitta.se men fick ingen träff alls på min vän. Partnern står på samma adress som tidigare.
Naturligtvis skulle jag kunna fråga, men vi har inte hållit kontakten på sistone så det känns lite osmidigt. Någon med erfarenhet eller kunskap? Spekulationer är också välkomna, men skriv gärna hur säker/osäker du är.

Mina Google-skills är otillräckliga. Igår kväll fick jag notiser om att en vän/bekant hade lämnat flera gruppchattar som jag är med i. Vad kan ha hänt? Samlade observationer:
  • Tänkte gräva lite i frågan om "f.d." genom att söka på hitta.se men fick ingen träff alls på min vän. Partnern står på samma adress som tidigare.
Naturligtvis skulle jag kunna fråga, men vi har inte hållit kontakten på sistone så det känns lite osmidigt. Någon med erfarenhet eller kunskap? Spekulationer är också välkomna, men skriv gärna hur säker/osäker du är.

1. Rensning av chattar en inte deltar i.
2. Ingen lust att vara med i samma chat som en fd partner.
3. Något annat, dvs är det viktigt för dig så kontakta personen i fråga.

Kan det vara så att din vän av någon anledning numera har hemlig adress?

Jag får ibland ett ryck och gör sådant. T ex går ur inaktiva gruppchattar, avföljer ett gäng sidor, tar bort vänner jag egentligen inte längre känner och liknande. Betyder inget mer än att jag just då hade lite tid över.
Samma här! Har aldrig gått ur chattar (och tycker det är sjukt drygt att man behöver få notiser om när folk lämnar...), men jag kan spendera någon timme ibland och ta bort vänner, grupper, sidor jag gillar osv. Behöver absolut inte betyda någonting!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka