Få tag i uppfödare/ägare via chipnumret?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare whitetrash
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 051
W

whitetrash

Jag har en häst från Irland som jag inte har några uppgifter om. Han importerades till Sverige som fyraåring. När han skulle chippas förra hösten så fanns där redan ett chip :eek: .

Så, nu undrar jag om ni på avelsforumet vet om det går att komma kontakt med/få uppgifter om uppfödaren genom något irländskt förbund?

Tacksam för svar!
(reservation för fel forum)

Sv: Få tag i uppfödare/ägare via chipnumret?

Om hästen har ett chipnummer ska det finnas ett pass som är connectat med det numret.
Kontakta www.ihb.ie och säg vad det är för nummer din häst har så kan de fixa ett nytt pass till dej, eller i alla fall göra så att du kan få kontakt med den förre ägaren på Irland.

Vad har du för information om hästen nu? Vad står det på exportpapprena?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 027
Senast: Korven
·
Avel Satt och tänkte på ponnyer jag haft kontakt med tidigare, alltså inte sådana jag rider eller har ridit så ofta och så. Kom särskilt att... 2
Svar
25
· Visningar
3 116
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 205
Senast: athena
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har bestämt oss för en ACD. Men den rasen är ju ovanlig här i Sverige och vi har kontaktat majoritet av uppfödare och det... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 574
Senast: muppia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka