få ner stolpar...

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Jacksson_95
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 351
Sv: få ner stolpar...

Jag har samma problem.. Sitter i Norrland med 1½ meter snö..

Och är i akut behov att få ner stolp i backen.. Så jag får en hage... Då jag ska flytta hem...

stick ner i en tunna med sand, eller ta stubbar och borra hål i...

Då tar du bara skruvdragaren med lagom lång och grov borr (10 mm brukar bli bra) och borrar rätt ner i backen och sedan trycker du bara ner stolpen i hålet.
:bow:
tackar för tipset! det funkade alldeles utmärkt. var å köppte stolp i dag å borra å borra..... men tack vare ditt tips så fick jag äntligen hem mina hästar. :rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 381
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 385
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
935
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka