Få mössa att sitta kvar?

Sv: Få mössa att sitta kvar?

Knyt hårdare, testa en annan modell.

Rasmus var oxå så i den åldern, nu ska han ta på sig mössan/kepsen innan skorna om vi ska gå ut ;)

Knyt hårdare, testa en annan modell.

Rasmus var oxå så i den åldern, nu ska han ta på sig mössan/kepsen innan skorna om vi ska gå ut ;)

Jo får nog testa en annan helt enkelt...

Åh vid vilken ålder började han med det?:D

hahaha:D

Jag läste lite fel och trodde han var nio år. Jag frågade sonen, som sa att om du köper en schysst märkesmössa så VILL han ha den!:idea:

Vår gosse hade en sådan period också på våren innan 1 år
och sen höll det i sig tills det blev vinter och kallt :devil:
Det var fullkomligt lönlöst att knyta hårdare,
olika knäppningar olika huvudbonader.
Jag var frustrerad och försökte massor av olika saker.
Vantarna flög precis som på din grabb också :p

Krävdes att han själv kände att mössa kunde vara bra. ;)
Så på vissa kan man kanske trixa fram lösningar,
andra får man vänta ut i mellanåt.:angel:

"elefanthuva"
eliele.jpg

Hur får man en mössa att sitta kvar på en 9+ mån kille som river av mössan på 2 röda?:D
Tips?
Behöver han mössan nu?
Jag har inte börjat med höstmössor ännu. tycker att det är för varmt ute för det fortfarande - åtminstone här.
Det kanske är så att han tycker det är för varmt för mössa?

I övrigt, alldeles generellt, så tycker jag att mina barn har haft lätt att acceptera mössor som de tycker är sköna men tagit av sig mössor som inte varit sköna.

blåser det halv storm och är molnigt så hade jag nog haft tunn mössa till en 9-månaders nu. Här har det blåst tokmycket nu senaste tiden.
Mina barn har haft lätt för att få ont i öronen om de inte haft mössa när det blåser (öroninfl.)

Behöver han mössan nu?
Jag har inte börjat med höstmössor ännu. tycker att det är för varmt ute för det fortfarande - åtminstone här.
Det kanske är så att han tycker det är för varmt för mössa?

I övrigt, alldeles generellt, så tycker jag att mina barn har haft lätt att acceptera mössor som de tycker är sköna men tagit av sig mössor som inte varit sköna.

Just nu behöver han ju inte. Men för bara någon dag sen var det 10 grader här och blåste och regnade lite, klart man vill ha mössa på barnen då. Men icke, han rev av den fortare än kvickt:crazy:
Får testa lite olika mössor:laugh:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vad har ni för mössa nu? Jag har en helt vanlig mössa. Hatar egentligen mössa, men fryser numera något så kolossalt så jag får klä på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 099
Senast: Motacilla
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
659
Senast: seahawk
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: animalasia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka