Få loss kranar?

LadyCovergirl

Trådstartare
Jag ska byta ut min diskmaskin. Men! Jag får inte loss den gamla diskmaskinens kranar. Det går inte att rubba dem en enda liten millimeter :banghead:
Något tips?

Sv: Få loss kranar?

Mera våld är av tradition min grej. Men nej, jag var bara nära att skära upp handen istället. Hammare funkar inte för själva slangarna är mjuka, blir ingen stuns i det hela.
Spreja på kan jag prova, 5-56 brukar vara en klassiker.

Sv: Få loss kranar?

Jag har lyckats lösa det hela. Genom att låna en polygrip som jag kunde låsa fast runt kranarna och sen lite 5-56 och sparkar fick jag loss dem. Och nya diskmaskinen är på plats :banana:

Liknande trådar

Hemmet Jag har fram till ganska nyligen haft egen brunn. Vattnet var fruktansvärt gult. På den nivån att allt blivit förstört, jag har inte...
Svar
11
· Visningar
523
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Så. -30 ute. Mitt vatten i köket klarar runt -20, alltså så kommer det frysa i natt. Det är bara vattnet i köket som fryser då det...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 535
Senast: FrDrake
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har skitsvårt få in rutiner, jag har vissa saker jag gör samma varje dag men det har tagit en livstid få till dom :cool::p På jobbet...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix