Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att det skiljer i nyans trots blekningen. Det är fortfarande vitt?Varför blir det då fläckar på tyget om det kommer klorin på?
Synteten missfärgas av att smutsen går in i fibern, inte pga av att någon vit färg nöts bort. Alla ljusa nyanser blir dassiga efter en tids användning om de inte tvättas efter varje användning. Kolla på BH:ar.Men är inte vissa syntetmaterial färgade vita? De som liksom ser sjabbiga ut efter man använt den ett tag så de slitits
Jag hade nog tvättat en gång till först, för att säkert få bort all klorin...Klorintvätten klar! Jag tror lukten är borta, men nu luktar det klorin . Har hängt ut på vädring nu så får se om det fortfarande luktar när det torkat. I så fall får det hänga kvar ute, och trotsa vädergudarna
Klorintvätten klar! Jag tror lukten är borta, men nu luktar det klorin . Har hängt ut på vädring nu så får se om det fortfarande luktar när det torkat. I så fall får det hänga kvar ute, och trotsa vädergudarna
Tack, nu är det inne i maskinen... Igen. Renare lakan har nog ingen skådatBara att tvätta igen så går klorindoften bort. Men brukar försvinna när det torkar.