Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

kl

Blev lite förvånad. Busade med lilla tjockisen i paddocken och så hoppar han ut! Trodde inte han skulle vara så smidig på 120 cm men jodå.

b_prins_busar44_50900879e087c322f325c5ce.jpg
Hahaha :rofl:

Freeeedom.... freeeedooooom :angel:.

420469_10151080626427965_2131090463_n.jpg

Inte jätterolig kanske, men som hennes ägare sa "hon ser ut som en fisförnäm giraff". Ungefär så kan man beskriva hästen också.

KL

Kan inte extremt roligt men men. :P
Liten bildbomb iaf :)

Hubbe tyckte INTE att det var rätt dag att bli fotad. Antingen så luktade jag väldigt illa, eller så tyckte han att jag var pinsam. Döm själva :D Enjoy!

IMG_0300.jpg

IMG_0305.jpg

IMG_0304.jpg

Man kan bevisligen bli sömnig av att dricka. Eller så är det någon som har spetsat vattnet. :p

IMG_0259.jpg

Bra med fotpall nära tillhands när man är en fåfäng häst. :D

IMG_0276.jpg

Senast ändrad:

Slänger med en bild på gamla "flughuvegänget". :) Kanske inte så rolig, men lite söt om inte annat. :)

n714422918_906047_6687.jpg

Min häst gillar uppenbarligen 80-talets hårmode :angel:

kul1.jpg

kul2.jpg

- GAAAH! Vad är det HÄR?!?! (stocken hade legat i hagen på samma ställe i 3 månader)

kul3.jpg

Okej, inte en häst men jag var bara tvungen, vår ståtliga ( :angel: ) tjur

kul4.jpg

Förstod först inte det roliga, såg liksom bara en normal häst med ryttare och sen såg jag benet och utbrast "nämen, gud!" :eek: och började asgarva :rofl:(tur jag är ensam hemma... :P)

Förstod först inte det roliga, såg liksom bara en normal häst med ryttare och sen såg jag benet och utbrast "nämen, gud!" :eek: och började asgarva :rofl:(tur jag är ensam hemma... :P)

Hahaha, exakt samma scenario här :rofl:
(jag är också själv hemma, som tur är)

Haha, jag vet inte riktigt hur det blev såhär... :p Vi skulle fatta galopp och han sprattlade iväg med benen. Detta blev resultatet :rofl:

Okej, inte en häst men jag var bara tvungen, vår ståtliga ( :angel: ) tjur

kul4.jpg
Att ha en tjur som bodyguard och se till att "the cow-gang" håller sig på mattan är bland det finaste som finns. :love:

Leka med dom kan man också,,,,,fast man inte ska enligt regelboken. :angel: :p

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
291
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 761
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar