MidnightSoul
Trådstartare
Kan man extrem kuponga i sverige precis som programmet extreme cuponing som går på 5:an?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Personer ägnar X antal timmar åt att klippa ut kuponger, byta med vänner och även containersök bland folks sopor ibland. Så sätter de ihop allt i en pärm och går till affären där de ägnar tid igen åt att fylla vagnar med större mängd varor. Efter alla kuponger är dragna så har de tjänat större mängder pengar och vissa går t.om plus på handlingsturen. Fenomentet är intressant men familjerna har oftast ett rum för allt de samlat på sig och det känns som att det är lite väl mycket av vissa saker ibland. De sparar väldigt mycket så det är bra och det är långt ifrån enbart onyttiga saker.
Det var det jag funderade över. Hade för mig det att våra kuponger ofta har går ej att kombinera med andra erbjudanden. Max x antal köp per hushåll och utgångsdatum.Tveksamt säger jag. Det brukar stå att det inte går att kombinera med andra erbjudanden.
Jag har bara sett sånt program några gånger, men då har de kupongat för välgörenhet.Personer ägnar X antal timmar åt att klippa ut kuponger, byta med vänner och även containersök bland folks sopor ibland. Så sätter de ihop allt i en pärm och går till affären där de ägnar tid igen åt att fylla vagnar med större mängd varor. Efter alla kuponger är dragna så har de tjänat större mängder pengar och vissa går t.om plus på handlingsturen. Fenomentet är intressant men familjerna har oftast ett rum för allt de samlat på sig och det känns som att det är lite väl mycket av vissa saker ibland. De sparar väldigt mycket så det är bra och det är långt ifrån enbart onyttiga saker.
Helt klart, men imponerande mängder toappaper, tvättmedel, intimprodukter, tvål m.m. Skulle aldrig fungera för mig dock bor i en etta så finns knappast utrymmeJag fattar inte hur man orkar hålla på så. I sista programmet hade ju ena människan typ 150 kuponger!
Men visst tjänade dom en massa pengar på det. Kändes dock som dom var smått maniska över det hela.
Kan man verkligen det, det brukar vara massa dubbelkuponger/kuponger där exakt produkt inte är specifierad så de får/annat som jag aldrig hört finns här? Klart man kan använda kuponger här men på samma nivå är inte möjligt. Hade varit roligt dock då de verkligen sparar pengar :O
Helt klart, men imponerande mängder toappaper, tvättmedel, intimprodukter, tvål m.m. Skulle aldrig fungera för mig dock bor i en etta så finns knappast utrymme
Tror du bor lite för långt bort dock, annars hade det kunnat fungeratDu får hyra ett magasineringsrum att stoppa allt i
Jag skulle kunna avvara ett rum i källaren men då känns det verkligen som att jag gör skäl för mitt nick här
Tyvärr tror jag inte det går. Jag tror vi har ett annat system, Tex kan de ofta använda kuponger på extrapriser vilket gör att de ofta får varor gratis. Visst kan vi handla på extrapriser men jag tror inte det går att få flera kundvagnar med varor helt gratis.
Iband undrar jag vad de äter för mat för jag tycker att det som finns i kundvagnarna mest är olika drickor, sås frysvaror såsom lasagne och typ tandkräm och toapapper. En gång var det en person som köpte 70 burkar senap. Men jag ser aldrig att de köper grönsaker, frukt, färsk fisk och kyckling etc.