Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vore toppen men för stora investeringar Finns ingen "undantagsstuga" heller.[/QUOTE]Attefallshus eller annan stuga att hyra ut veckovis?
Vi säljer hö och har börjat med biodling (även kattuppfödning med det behöver man ju inte en hel gård till)
Var just mindre hönseri jag tänkte på eller födda upp slaktkaniner i mindre skala.Och så säljer vi ju ägg från våra höns också
jag har mycket tid....jobbar bara 25%, skulle vilja tjäna 5-10 000 i månaden.Hur mycket tid kan du lägga och hur mycket extra i månaden vill du få?
Har inga utrymmen för husvagnar och dylikt. Har några stallplatser, men har insett att det inte finns någon lönsamhet i det då det finns många hästgårdar som bara tar självkostnadspris. Men jag vill ju tjäna lite.....Mindre camping/ställplats för husbilar/husvagnar? Beror ju förstås på om man har bra väg fram till gården och ligger hyfsat vettigt till.
Ja, det är mycket jobb, men kanske ska testa i liten skala nästa år.Jag tänkte direkt på gårdsförsäljning av frukt och grönt. Men det är ju en del jobb med att odla och greja.
Det blir nog bara jobb.....och ingen förtjänst.Hyra ut sommardjur till barnfamiljer? Kaniner och höns som de antingen hyr över sommaren och kan köpa loss om de gillar djuret/djuren när sommaren är slut istället för att lämna tillbaka.
Det krävs ordentliga burar/rum med rastgårdar och dylikt . Olika tillstånd krävs, dessutom är jag allergisk mot hundarDjurpensionat åt katter och hundar? Många djurägare som vill kunna resa bort kortare och längre stunder och behöver någon som ser efter djuren.