Exportröntga

Janey

Trådstartare
Skulle vara tacksam om det är någon som vet om ATG.s-hästkliniker exportröntgar (i samband med köpet) inget fel, men som sagt om dem utför exportröntgen (Ännu mer precis Ramkvillas hästklinik om det är någon som vet?) men iallafall ATG.s kliniker?:confused:

Sv: Exportröntga

Ja,det gör i alla fall ATG kliniken i Kalmar,det gjorde vi vid senaste hästköpet.De tar väl de bilder man begär och vill ha?

Ska du göra en vanlig exportröntgen eller vill du ta ryggbilder också?
Har för mig att de inte kan röntga rygg på t ex Kalmar o Ramkvilla...

Endast export röntga! Hade varit så smidigt att kunde ta ramkvilla då det inte är så långt från växjö:angel: Känns ju jätte jobbigt att köra ner till helsingborg och hon inte går igenom

Tänkte bara säga att jag ringde ramkvilla idag och fick prata med min en tjej som jag tränat för innan.. Så det gick lätt som en plätt. Och ifall det är någon som undrar:angel: så ska jag dit och export röntga på onsdag den 29 september.. Röntgen kostar: 3500 med moms och 2700 utan..

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 449
Senast: Zetly
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 055
Senast: fio
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 430
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka