Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle vara tacksam om det är någon som vet om ATG.s-hästkliniker exportröntgar (i samband med köpet) inget fel, men som sagt om dem utför exportröntgen (Ännu mer precis Ramkvillas hästklinik om det är någon som vet?) men iallafall ATG.s kliniker?
Endast export röntga! Hade varit så smidigt att kunde ta ramkvilla då det inte är så långt från växjö Känns ju jätte jobbigt att köra ner till helsingborg och hon inte går igenom
Tänkte bara säga att jag ringde ramkvilla idag och fick prata med min en tjej som jag tränat för innan.. Så det gick lätt som en plätt. Och ifall det är någon som undrar så ska jag dit och export röntga på onsdag den 29 september.. Röntgen kostar: 3500 med moms och 2700 utan..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.