Expanderstång för utomhusbruk

MissFideli

Trådstartare
Jag söker nått á la expanderstång att sätta mellan golv och tak ute på uteplatsen. Nått som inte behöver fästas med skruv. Tanken är att fästa snören med myggnät i samt kanske hänga nån blomkruka på. Finns det sånt? Hittade en på Ikea, men den skulle skruvas fast.

Sv: Expanderstång för utomhusbruk

Sådana där duschdraperistänger borde väl fungera?

Kanske inte att hänga nån tyngre blomma i, men för myggnäten :)

Du får ha en kruka på golvet med nån klätter- eller slingerväxt som växer upp runt stången ;)

Nä, blommor är inte prio. Sånna skulle ju vara bra, dom är ju lätta att plocka upp och ner och kan tas in vintertid. Men det blir nog svårt att fästa snöre till myggnät i dom?

Kardborrband med lim?

Göra stången randig mha färgglad tejp så snöret får en stopp?

Gummiringar/snoddar?

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
491
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 654
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 137
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 333
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII