Exalterad!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Sirisiri
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 50
  • Visningar Visningar 3 245
Håll alla tummar och tassar som går nu för att Siri och Mis ska bli kompisar!

Nu åker jag!! :bump: :bump:

Sorry... Såg att uppdatering efterlyses... Jag har haft fullt upp med kompisbesök och även massa gos! :love:

Siri fräser och håller noga koll på Mis. Mis håller noga koll på Siri och förstår inte riktigt varför Siri fräser. Mis förstår bara att Siri blir arg om hon kommer för nära. Inget tassgemäng har förekommit. Bara "hot". Dessutom tycker jag att Mis kan komma närmare och närmare Siri innan hon blir bortjagad. Det går åt rätt håll verkar det som. Lite oroväckande tycker jag är att Siri inte alls är intresserad av att hälsa på Mis. Därför kommer det nog att ta ett tag innan de (förhoppningsvis! :crazy:) accepterar varandra.

Mis är iaf den underbaraste lilla kattunge man kan tänka sig! Hon sov hos mig i natt och var väldigt gosig och "kurrig". Och pratglad! :love: Hon pratar hela tiden! Hon blir också modigare och modigare och törs utforska huset trots att Siri bevakar henne.

Men jag har glömt hur det är att ha kattungar. Mitt hus är fullt av roliga leksaker (tycker Mis) som jag fått försöka städa bort! :D

Mer uppdatering:

Mis blir modigare och modigare och bryr sig inte längre så mycket om att Siri fräser. Hon sover med mig på natten och inatt vaknade jag av att en liten, liten tunga slickade mig på näsan! :love:

Ja, och en pratis! Enda gången hon är tyst är när hon sover! :D Det är hopplöst att hitta henne då eftersom hon har samma färg som vårt laminatgolv och soffa! :crazy: ligger hon under soffan syns hon knappt...

Så fort man tar på henne börjar hon kurra extremt högt och när hon går runt och utforskar huset piper hon konstan. Kuul kisse! :)

Vad roligt att det går bra!! :banana:

Jag får hem två små kissebröder imorgon!!! Spännande!!! :D :love: :banana:

Kul! Det är nog himla praktiskt att ta hem två syskon. Då slipper man fräsiga, svartsjuka kissar... :smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 882
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 128
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka