Om jag ska gå på Yogas egenskaper så kommer det vara mycket lek. Hon apporterar mycket och har gjort hela sitt 4-åriga liv. Pratar mycket, vilket jag vet din katts pappa också gör. Hon är ingen typisk Britt till sättet utan har alltid varit lekfull, busig och tuff. Inte speciellt social mot andra, men otroligt mammig mot mig. Har brutit sig igenom gallret på balkongen flera gånger, men det som lockar ute verkar vara gräset. Hon får inte gå ut alls förutom på balkongen, för att hon är för framåt och inte har respekt för nått. Dessutom tror jag att skulle hon bli rädd så skulle hon bara springa bort och inte se sig för eller nått.
Nu vet jag inte om humöret på mamman till din förutom att hon är snäll och mild, men jag har aldrig hört nått dumt om henne förutom den icke så välkomna fläcken. Men det vet du säkert redan om. Pappan hennes är helt underbar och det säger jag inte för att jag är partisk utan för att jag träffat honom många gånger. Be om att få se farmor till din, det är bland det största som finns i Brittväg.