EWR D tävling 23 aug

P

Paxinarion

Hoj , är det någon som ska dit? Ligger i Johannishus i Blekinge. Jag ska dit.:banana:
Gå in på hemsidan ewr.nu där finns proppen.

Sv: EWR D tävling 23 aug

Min lillasyster ska dit och tävla så för en gångs skull ska jag på tävlingar som hästskötare, annars brukar det vara tvärtom! :rofl:

Jag ska dit . Ska bara berstämma med vilken häst / hästar .

Ja eller ta med båda . Lite jobbigt med hingst och sto samtidigt :crazy:

tjola hupp e de någon som har en gateman i bakfickan eller nån som kan stå i fiket?

Vill ni följa med så får ni. Hundarna får plaseras vid en björk eller nåt:grin:

Om allt går som planerat är ju Lewllan Dalkulla då..

får la se, mamsen min, beror ju på väder å vind och om jag fortfarande har ett hem här i blekinge då. Men har jag inte sålt lägenheten till dess så.. fast Bara om Batzo får bo i din bil om det är öckligt väder, annars strejkar jag.

Han får bo i bilen vid öckligt väder.

Typ ev speaker gateman domarbiträde

Är det på riding center? :rofl:
jag kommer ihåg när jag skulle tävla där för typ 3-4 år sen och jag förväntade mig värsta maffiga stället, och snopen är bara förnamnet till vad jag blev ;) typ såhär såg jag ut när vi kom dit: :eek:

Tja.. en ideell förening med egen ridbana.. Så många sådana finns det inte ändå ;)

säga vad man vill.. men vi har iaf en framridningsbana med.. :love:

EWR är Kaisa Varg i föreningsformat.. man tager vad man haver

Är det på riding center? :rofl:
jag kommer ihåg när jag skulle tävla där för typ 3-4 år sen och jag förväntade mig värsta maffiga stället, och snopen är bara förnamnet till vad jag blev ;) typ såhär såg jag ut när vi kom dit: :eek:

Ja skratta du , den e inte flådig men det är vår egen bana. Hur många western föreningar har ett eget ställe att va på tror du?
Bewan det är Maj-Britt Lemy

Ah :) Henne har jag inte sett den Bremen Pferdefestival :)

men, som sagt, skriv upp mig som reservare och inhoppare :)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 460
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat