"Ewa´s-Marathongigg"! Hur ser skaklarna ut???

Fahlis

Trådstartare
Ni som hämtat/fått era polska marathongiggar (CB3:an) från Ewa Angantyr!! Hur ser skaklarna ut egentligen?? :confused:
Kom på plötsligt att här har jag beställt vagn (för 2:a gången, eftersom färgen blev fel på 1:a.) Men jag har ingen aning om hur skaklarna se ut, då de inte finns med på de bilder jag har sett!
Någon som har en bild på HELA vagnen??

Sv: "Ewa´s-Marathongigg"! Hur ser skaklarna ut???

Ring till Ewa så kan hon skicka dig ett foto. Jag hade inte heller något på skaklarna/Gunilla

Sv: "Ewa´s-Marathongigg"! Hur ser skaklarna ut???

Jag har sett en cb3 som kommer därifrån :love: skaklarna är snyggt böjda framtill och har piggar så att de inte åker ur skakelhållarna. Har tyvärr ingen bild, men snygga var de...

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 641
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 306
Senast: Lillebjörn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nattliga tankar och funderingar, tillika mitt första dagboksinlägg. Ursäkta om det blir rörigt. För några dagar sedan skrev jag i...
2
Svar
29
· Visningar
3 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka