Eva Bodfält istället för Barbro B.?

N

Nona

Vet någon om det är så att de har bytt ut Barbro på Gokväll mot Eva Bodfält?

Såg reprisen igår och där var super duper Eva och pratade om att förstärka den spontana kontakten :bow: Det var så roligt att se övningarna de visade, bara en massa glädje och en studsig valp!

Sv: Eva Bodfält istället för Barbro B.?

Det visste jag inte alls. Får ta och titta nästa vecka :)

cillamuffins skrev:
ååå det vill jag se! när går det och när går reprisen?

Jag vet tyvärr inte när det går... råkade snubbla över reprisen på svt europa. Programmet går säkert vid annan tid på den "riktiga" kanalen.

Har de bara inte gästföreläsare då och då? Har i alla fall fått för mig det. De hade en annan tjej förut vid ett tillfälle.

/G.A som egentligen inte har någon aning.

Tror att Barbro dragit sig tillbaka, och föreslog Eva som ersättare.
(Har vissa kontakter på TV-huset, men garanterar inte att detta är 100% rätt.)

Eva är mycket duktig, så det blir nog en intressant vår!

Jag gillar Barbro!! Synd att dom har bytt.. Men ska se nästa vecka å kolla in den nya:)

Liknande trådar

Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 883
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 681
Senast: Milosari
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 220
Senast: Halali
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 201
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar