Den har en liten arabisk touch på sättet hon sjunger, hur hon lägger rösten, jag gillar det
Jag gillar absolut inte arabisk musik så det kan förklara det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har en liten arabisk touch på sättet hon sjunger, hur hon lägger rösten, jag gillar det
Får man det nu för tiden? Trodde allt var tvunget att vara live?GAAAAH! Så överdrivet jättetydligt att Tjeckiens "basist" och trummis inte spelar på riktigt. Jag blir tokig på hur fånigt uselt det ser ut!
Kanske hade varit bättre om de haft tre musiker...Det ser ut som barn men skulle ju vara en advokat, pilot och en översättare i gruppen... dom är inte kassa men är inte bra
Sången är live, musiken är förinspelad.Får man det nu för tiden? Trodde allt var tvunget att vara live?
Det ser ut som barn men skulle ju vara en advokat, pilot och en översättare i gruppen... dom är inte kassa men är inte bra
Ah okej. Även den har ju varit live förut, men det kanske var längesen det ändrades.Sången är live, musiken är förinspelad.