Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte vad jag tror! Mer än att Lundvik nog med ett nödrop hankar sig in i topp 5. Men han kan lika gärna hamna typ 10. JAG tycker att han är jättebra men gospel känns inte Eurovision alls.
Sen, vinnaren. Ja, kanske Holland. Men jag undrar om inte Island eller Ryssland kan ta sig förbi. Och isåfall blir jag glad för då vinner jag pengar.
Jag har inte lyckats hänga med i semifinalerna, men blev jätteförvånad när en låt jag har på min spellista när jag tränar, visade sig vara en ESC-finalist; Estlands! Jag gillar den i lurarna när jag behöver peppas men har inte sett deras/hans (?) liveframträdande - annars borde väl Storm vara en av favoriterna?
Gjord av digame.... Heter Eurovision song contestEurovision-appen...
När jag sökte på eurovision på google play så fick jag upp flera förslag och det vore ju dumt att ladda hem fel... Så, vilken är det man vill/ska ha?
Kan man rösta i den, typ gratis? Eller bara betal-röster via telefon/sms?
MVH "inte_orkat_sätta_mig_in_i_just_det"
Efteråt15 min kvaaaaar!
Hörs här efteråt, ev i ngn paus
Nu köööör viiiii!
Vi undrar också.Vad är grejen med att det är 97 % män i publiken??
Vavava va sa han??Edwards kommentarer!
Vavava va sa han??
Den har en liten arabisk touch på sättet hon sjunger, hur hon lägger rösten, jag gillar detIdag är vi fyra stycken som tittar Jag, 8-åriga dottern och mina föräldrar. Tre generationer bedömer alltså idag
Malta är inte bättre idag. Vi gillar inte riktigt rösten men kan inte peka på vad.