Joddlar man ens i Rumänien?? Är det typ traditionellt Rumänskt...??
Vad jag förstod det som var låten egentligen skriven till gruppen Timebell som tävlade för Schweiz.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joddlar man ens i Rumänien?? Är det typ traditionellt Rumänskt...??
Tänkte ge mig på en första lista, har grupperat alla låtarna, utan inbördes ordning dock!
Ooops... Ska vara i intevinnare gruppenDu glömde Belgien! Eurovision-SKANDAL!
Hmmm! Om hon inte kollapsar helt i kväll, Blanche, så ska i alla fall jag langa iväg några röster i Belgiens favör. Ska även lägga någon röst på Ungern som jag tycker var ett väldigt genuint och mycket väl presenterat bidrag. Hoppas på topp 10 för båda dessa åtminstone.
Bulgarien gillar jag också, det är väl den av mina favoriter som har störst chans enligt förhandssnacket. Kanske värt en stödröst. Men jag blir inte arg om Italien skulle vinna heller, även om jag tycker det är lite fjompigt i överkant med gorillan. Men Portugal, helst inte tack.
Nu har juryshowen varit, alltså har 50% av rösterna redan lagts!
Varför har man en jury i ESC? Känns ju skittrist rent ut sagt att några "experter" ska ha så stort inflytande.
Alltså jag kan inte säga att jag skulle gå igång på honom ens om jag var i rätt ålder. Med dert där med sug i blicken menar jag det som tv-publiken ser. Och då tror jag att ett par svenska jätteblå ögon med glimt kan gå hem.Älskar Robins ögon. Jag kan tänka mig att simma runt och drunkna i dom
Varför har man en jury i ESC? Känns ju skittrist rent ut sagt att några "experter" ska ha så stort inflytande.
För att de ska motverka grannröstning tror jag.