Masse

Trådstartare
Är det någon mer som råkar utför att de inte kommer som det är sagt?
Jag kollar på "Mina sidor" vis av erfarenhet och planerar efter de datum som anges där. Man har förr fått vänta väldigt länge, så man har lärt sig att vara lite försiktig.
Men nu har jag upptäckt att det inte fungerat som det står. Jag skulle fått en utbetalning i mellandagarna och har då planerat efter det. Men den har alltså inte kommit så jag antar att det inte stämmer utan att jag har hamnat i de "löpande utbetalningarna" som sedan kommer från slutet på januari. Väldigt surt när man nu räknat med de pengarna och nu istället riskerar att få dubbla utbetalningar 2013 av samma bidrag. Har hänt förr med restskatt som resultat :mad:

Men det som gör en mest ilsk är ju att om så bara missar inlämningen med en dag blir det avdrag som straff. När sedan myndigheterna kan behaga betala ut lite när som trots att det är dom som satt datum. Dessutom utan någon som helst kompensation till den som får vänta. Skatten får man ju i alla fall ränta på.
 
Sv: EU-bidrag

Du är inte ensam.
I år tror jag det är första gången vi fått alla bidragen innan jul. Skitjobbigt att behöva få bidragen "på fel sida". det är ju inte bara skatten som blir utan även revisorn som knorrar när det blir bokfört...
 

Liknande trådar

Äldre Då jag och min pojkvän har pratat på att flytta ihop så har jag börjat kolla på hur det fungerar att hyra ut i andra hand. Jag är...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 983
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp