Ett tecken på att det snart är min tur?

Breakdance

Trådstartare
Har säkert läst hundra såna här trådar den senaste tiden, men nu är det min tur:banana:
Idag efter att jag och sambon nuppat och jag gick för att kissa så är det inte bara klet som måste torkas bort, det är rosa/rött klet mao blodblandat, jag väljer (med 26dagar kvar) att se detta som ett tecken på att den eftertraktade slemproppen kanske börjat ge med sejj? För det gör inte ont nånstans & jag känner mejj inte ett dugg annorlunda, de kom bara lite blodblandat på papperet:angel:

Visst kan det väl vara så?
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Visst kan det vara så, men slemproppen kan lossna tidigt utan att någonting händer. T.om lossna flera gånger eftersom den kan återbildas.
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

:( Kom inte här å ta ner mejj på jorden så där nu:angel: Jag vill att de ska va på gång snart;)
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

*hehe* Bebisen kommer ut när den är klar ;)

Jag har bara vart med om att det dröjt när slemproppen lossnat för mina 2 kompisar.

Kompis 1 - Bebisen (2a barnet) kom 5 dagar efter att slemproppen lossnat och 3 vändor till BB för regelbunda värkar.
Kompis 2 - Slemproppen lossnade och vattnet gick några timmar efter sex 1 vecka före BF.
Åkte in måndag morgon eftersom vattnet gick, onsdag kl 10 blev hon igångsatt och 13½ timme senare kom bebisen.
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Raring, BF är nästan en månad bort. Vi får väl hoppas du håller dig en stund till? ;)
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Ja jag har sagt att jag ska knipa ihop över nyår (inte för att de känns som de behöver knipas så mkt men ändå)
Jag kanske bara ville ha en anledning till att starta en snart är det min tur tråd:p för det är det ju faktiskt:banana:
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Det är ju fler nedräkningen börjat :banana: vindvissla är inne på 39+1.

Men kom ihåg, man får inte gå före i kön :angel:
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Min slempropp släppte på nyårsaftons morgon. Sonen är född den 4 januari (men då hade jag passerat BF - med råge dessutom).
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Min slempropp hade släppt på en lördag morgon (15 sept). På eftermiddagen blev den rosablodig (runt 17 tiden upptäckte jag det-)och runt 11 på kvällen gick vattnet.
Den 16-e kl 2 min över halv 8 på kvällen kom han ut.
Då var jag i vecka 41+1.
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Det är ju fler nedräkningen börjat :banana: vindvissla är inne på 39+1.

Men kom ihåg, man får inte gå före i kön :angel:

Haha precis breakdance du får snällt vänta tills min har pluppat ut! :D

Ingen slempropp här inte, inga värkar heller, lite sammandragningar men inte värre än de senaste 2 månaderna. Jag har i alla fall sagt till bebisen att den inte får komma ut innan nyår, och helst inte på nyårsdagen heller (hej och välkomna på fest den 1a januari, eh nä tack vi är jäkligt bakis....sorry mate....:D) men sen är det fritt fram!

Men vi får kanske låta Emro pluppa först, hon hade bf igår.
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Ääääh..ingen fara, som sagt känner jag mejj inte ett dugg annorlunda..men istället för att bli hysterisk över blod så valde jag att se det som nåt positivt:angel:;)

Förresten är de andra som gått före i kön, å hon är minsann inte dissad för det:angel::devil:
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Förresten är de andra som gått före i kön, å hon är minsann inte dissad för det:angel::devil:

Va, va, va?? Kan folk inte hålla sig till kösystemet :mad:Nä, nu :devil:;)
Jag tänkte knipa över nyår så ni andra får snällt infinna er i det.
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Min slemmis gick någon timme innan värkarna startade men som sagt det kan vara låååååångt kvar.
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Det är lugnt för min del, men sen får du nog sätta igång :D
Tänk nästa nyår då ska jag minsann dricka vin!!!!!!!! Förra nyår var jag också gravid, detta tar hårt på krafterna :) I want wine!
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Det är lugnt för min del, men sen får du nog sätta igång :D
Tänk nästa nyår då ska jag minsann dricka vin!!!!!!!! Förra nyår var jag också gravid, detta tar hårt på krafterna :) I want wine!

Så fort jag får chansen:angel: ska det drickas en Vanilla Sky:love: och en Carlsberg Sort Guld:love: enbart en av varje, bara för att njuta riktigt ordentligt:d

(har inte druckit en droppe sen den 24 februari)
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Reklamen om Baileys med mintsmak har plågat mig länge nu :mad:
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Vänta tills efter nyår, för bövelen! :angel:
Ditt barn kommer inte tycka om dig längre om sisådär 14-15 år ;)
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Vänta tills efter nyår, för bövelen! :angel:
Ditt barn kommer inte tycka om dig längre om sisådär 14-15 år ;)

Här ska väntas, min mamma fyller den 29e december så jag vet hur mkt de kan gnällas över att va så sen:angel: bättre med en tidig Januari, dock är sambon lite skeptisk till att få en 08a:rofl: så han envisas med att här ska det nuppas varje kväll:angel:iofs inte mejj emot så länge han inte startar nåt som inte ska startas:D
 
Sv: Ett tecken på att det snart är min tur?

Mina värkar började 7 dagar efter bf, dottern är född 12 dagar efter bf. slemmis gick nångång i mitten där...
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
21 344
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp