Ett svagt streck på ÄL-stickan...

Comfort

Trådstartare
hur ska jag tolka det? :confused:
förutom det översta strecket syns det tydligt et svagt streck under, betyder det att jag haft ÄL redan och LTD är på väg ur kroppen?
Jag borde ha haft ÄL redan nämligen..

Sv: Ett svagt streck på ÄL-stickan...

fast borde de inte reagera efter med? hormonet byggs ju upp mängd för mängd, och då borde det väl vara likadant efter? att det bryts ned och inte bara POFF är borta?

fast borde de inte reagera efter med? hormonet byggs ju upp mängd för mängd, och då borde det väl vara likadant efter? att det bryts ned och inte bara POFF är borta?

Om du tittar på bipackssedeln ser du att mängden LH-hormon sjunker tvärt efter stegring. :)

följde inte med några instruktioner, köpte billighetstester!!:D

bara att säga till sambon att komma hem då...:angel:

haha.. det påstår min sambo också att jag får! något jag aldrig reflekterat över/märkt i tidigare förhållande :) men när man börjar tänka på det så... jo =) praktiskt.

När jag kollade med mina ÄL stickor så just innan/ i början av ÄL så visade dem ett svagt streck....när man väl har ÄL så var det starkt....Så kör på....

Vi hade sex ngn dag innan ÄL och tydligen tog det sig......:o

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 555
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 830
Gravid - 1år Nu är jag lite pirrig i magen... Jag och min sambo vill gärna ha barn och har tänkt oss en knodd som nästa år, vi har dock inte börjat...
2
Svar
26
· Visningar
4 307
Relationer Du var som ett gift som spred sig genom varenda ven i min kropp. När du kom in i mitt liv så tappade jag allt annat. Det fanns bara du...
2
Svar
23
· Visningar
2 421
Senast: Miran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4