L
linslus
Min ena marsvinshane dricker jättemycket. Han dricket oftast en flaska om dagen, oavsätt om flastan är 0,5 liter eller mer. Han verkar ofta vara nästan hysteriskt tröstig. Han verkar inte kissa extremt mycket. Detta är samma marsvin som hade kladdig rumpa innan. Jag fick bort kladdet med Yes men jag tror att hans körtel på rumpan kör på överproduktion. Det kanske har nått med saken att göra? Annars så verkar han må hur bra som helst, han är pigg och social, äter massor osv.
Jag har två hanar ihop. Hade den andra själv ett tag när vi var mellan marsvinskompisar så jag vet hur mycket han dricker och smutsar ner. Jag vet att vilket marsin som dricket eftersom det marsvinet som dricket så mycket låter som han skriver på en gammal skrivmaskin när han dricker.
Jag bara undrar vad det kan vara för nått? Har ni några funderingar?
Jag har två hanar ihop. Hade den andra själv ett tag när vi var mellan marsvinskompisar så jag vet hur mycket han dricker och smutsar ner. Jag vet att vilket marsin som dricket eftersom det marsvinet som dricket så mycket låter som han skriver på en gammal skrivmaskin när han dricker.
Jag bara undrar vad det kan vara för nått? Har ni några funderingar?